Všetko o nákupe

Reklamácia - Ako postupovať? 

Riziko reklamácie sa snažíme minimalizovať tým, že predávame iba kvalitné a osvedčené výrobky. Avšak aj tak môže prísť k reklamácii. V prípade jejho vzniku, riešime reklamácie k maximálnej spokojnosti zákazníkov.

Kontaktná osoba pre reklamácie: Ing Lukáš Zavadil, 00 420 739 683 525

  • Pokiaľ Vám dopravca predáva balík výrazne deformovaný, nepreberajte ho a informujte nás o tejto skutočnosti, aby sme Vám mohli ihneď zaslať nový balík. Vzniknutú situáciu si vyriešime s dopravcom sami. 
  • Pokiaľ pri rozbaľovaní zásielky zistíte, že je tovar poškodený, kontaktuje nás prosím, celú situáciu ihneď vyriešime.
  • V prípade reklamácie v rámci záručnej doby, produkt vo väčšine prípadov meníme obratom za nový.Záručná doba činí 24 mesiacov od prevzatia produktu spotrebiteľom. U titánového riadu a indukčného titánového riadu od výrobcu AMT Gastroguss je naviac záruka 36 mesiacov na povrch a 25 let na rovnosť dna.
  • Reklamácia po záručnej dobe - ak zistíme, že ide o skôr neprejavenú vadu materiálu, aj v tomto prípade celú reklamáciu vyriešime na naše náklady. 


Všeobecný postup reklamácie: 

1. Z dôvodu preferencie indivduálnej komunikácie so zákazníkom doporučujeme pred začiatkom riešenia reklamácie zavolať na telefónne číslo 00 420 739 683 525, kde sa dohodnete na presnom postupe reklamácie, tak, aby vás stála čo najmenej času a úsilia.

2. Reklamovaný tovar doručte poštou na adresu prevádzky: Alfa car transport, s.r.o., Pod Horkou 739, Veverská Bítýška 664 71.

3. Po doručení tovaru nám pošlite na email info@zgastro.sk žiadosť o preplatenie nevyhnutných nákladov spojených s doručením tovaru a priložte naskenovaný podací lístok a pod. V prípade oprávnenej reklamácie, ktorá nevznikla z dôvodu neodborného alebo nevhodného zaobchádzania kupujúcim ( viď. obchodné podmienky) Vám náklady na doručenie radi preplatíme. 

4. K tovaru nám pribalte lístok s informáciou, z akého dôvodu chcete tovar reklamovať, vaše telefónne číslo, na ktorom vás môžme kontaktovať a priložte originál alebo kópiu o kúpe tovaru ( bez neho nejde reklamáciu ani preplatenie uplatniť!).

5. Akonáhle nám bude tovar doručený, zavoláme vám stanovisko k reklamácii a termín poslania nového tovaru. Nový tovar posielame čo najrýchlejšie.